Followers

Friday, February 24, 2012

Bawa Nabil Ke Taman Buaya Langkawi ( Langkawi Crocodile Farm )

Biasa nya kalau hari Isnin dan Rabu .
Isteri aku pergi kelas menjahit . Dan shift aku kerja petang .
Kalau kerja petang , pagi mesti aku dok kat rumah . Jadi minggu ni kerja petang kena la main dgn Nabil . Mama pergi kelas menjahit dari jam 9.00pg sampai 12 tgh .
Sebelum2 ni dah bawa Nabil ke Taman Burung Langkawi . Minggu ni pulak bawa Nabil ke Taman Buaya Langkawi ( Langkawi Crocodile Farm ) .

Video pertama di ambil guna kamera


Video ke dua menggunakan h/phone aku


Biasa la kami berdua jer , Najibah dan Najihah pergi sekolah . Tiket masuk RM15 + RM1 ( kamera ) . Masa pergi tu dalam 10.15pg . Ok la - time ni 10.30pg ada aktiviti memberi makan buaya . Teruja juga Nabil dan abahnya ..hehehe .
 Pastu setiap jam 11.15pg setiap hari ada pertunjukkan persembahan bermain dgn buaya oleh pekerja di tmn ini . Ramai juga pelancong luar yg tengok . Yang tak best nya masa dok ambil video pertunjukkan tu bateri kamera aku weak ..alamak .. apa lagi aku guna h/phone aku ler pulak . Ini ada video yang sempat aku ambil dan upload kat sini ....
Balik rumah kakak2 dan mama tanya pergi mana tadi - Kami hanya tunjukkan video sahaja . Hahaha .. sebenarnya diaorang belum pernah masuk lagi kat situ .. kakak2 nak ajak masuk lain kali .. jawabnya ..takde apa kat situ ..buaya saja ..tak payah la ..






No comments: